Σχετικά με το συμβάν των υπεράριθμων επιβατών του δρομολογίου μας των 15:45 Αργοστόλι-Σάμη-Αθήνα , σας γνωρίζουμε ότι από την εταιρεία μας διεξάγεται έρευνα ώστε να διαπιστωθεί τι ακριβώς έγινε.
Προκειμένου να ολοκληρώσουμε την έρευνα αναμένουμε τον οδηγό του συγκεκριμένου λεωφορείου ο οποίος αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην Αθήνα ώστε να μας παραδώσει καταστάσεις επιβατών και εισιτηρίων , ταχογράφους κλπ και να καταθέσει σε μας επίσημα την άποψη του και τις τυχόν ενέργειες του για το συμβάν .
Το αργότερο έως το μεσημέρι της ερχόμενης Δευτέρας θα έχετε τα επίσημα και πλήρη στοιχεία του τι ακριβώς συνέβη.
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρεία μας κάνει ότι είναι δυνατόν ώστε να αποφεύγεται η ταλαιπωρία των επιβατών κι αυτό αποδεικνύεται στην πράξη με το συνεχιζόμενο εκσυγχρονισμό του στόλου των λεωφορείων μας και την συνεχώς βελτιούμενη μηχανογράφηση των εισιτηρίων μας.
Με την αφορμή αυτή και για το γεγονός της Μεγάλης Πέμπτης, όπου αναφέρεται στον τύπο για την ταλαιπωρία των επιβατών στο σταθμό του Κηφισού, σας γνωρίζουμε ότι δεν ήταν ένας ο υπάλληλος που εξυπηρετούσε αλλά 3 (συμπεριλαμβανομένου και του αποθηκάριου) κι ότι ενώ καλούμε συνεχώς τον κόσμο να προμηθεύεται το εισιτήριο του μια μέρα πριν του ταξιδιού του , εντούτοις είναι παρά πολλοί αυτοί που τελευταία στιγμή έρχονται στα πρακτορεία μας για να εκδώσουν εισιτήριο με αποτέλεσμα και το προσωπικό να ταλαιπωρούν αλλά πιο πολύ τους συνεπιβάτες τους αλλά και πρόβλημα να δημιουργείται στον προγραμματισμό των δρομολογίων μας.
Γι αυτό θα θέλαμε άλλη μια φορά να κάνουμε παράκληση στον κόσμο που ταξιδεύει να προμηθεύεται το εισιτήριο του το ενωρίτερο δυνατόν.
Ελπίζουμε στην κατανόηση σας και από την πλευρά μας καθημερινά προσπαθούμε να είμαστε αντάξιοι των προσδοκιών του επιβατικού κοινού.
Για το ΚΤΕΛ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ Α.Ε
ΚΑΚΟΥΡΑΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ & Δ/ΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ